Hemma

1507263
Vi är hemma igen. I vanlig ordning susar livet på fort fort. Det finns aldrig någon chans till vila, i alla fall inte mellan mycket tidig morgon och till barnen somnat. Det går alltid i racerfart. Det finns inte riktigt tid att smälta saker som händer, det är bara att köra på. Ofta är kasten tvära, omvälvande saker sker men farten måste ändå vara lika hög för de två busarna har helt enkelt det tempot.

Jag är glad att vi valde att åka hem lördag kväll istället för söndag. Nu fick vi en dag med familjen tillsammans hemma innan pappan jobbar igen. Vändningarna blir inte lika stora. Jag hoppas verkligen på att få lite tid och ork över på kvällarna den här veckan för att se om jag kan hitta några favoritbilder bland korten från Sälen. Det är skönt att kolla bilder, fundera och slappna av lite. Jag behöver träna mer på att fotografera, just nu känns det som att jag inte lär mig någonting.

Kommentera

