Barilla butik och museum

1507171
När jag och barnen åkte och hälsade på min syster idag tog vi en liten avstickare till Filipstad för att handla på Barillas butik. Där finns produkter från Barilla och Wasabröd men även lite museiföremål. Jag gillar att handla där av flera olika anledningar, dels finns det produkter som inte säljs i Sverige utan på utländsk marknad, dels finns nyheter som kanske inte ännu kommit ut i butik och dessutom är det bra priser. Den fjärde anledningen är så enkel som att jag tycker att det är mysigt.
1507173 1507172

Idag kom vi hem med en blandning av vanliga produkter och nyheter. Jag köpte även med en stor låda som innehåller 7 sorters pasta och en present. Den är tänkt att ge bort till någon pastaälskare.
15071713 1507165

Ministjärnorna och risonin tycker jag är så bra, de är perfekta i storlek att ha till barnen.

Kommentera

